טיפים לבניית תוכנית אופרטיבית לשנת 2020

בטח יש לך הרבה עבודה לסגירות אחרונות של השנה האחרונה. אבל האם הקדשת זמן להכנת תוכנית עבודה לשנה הקרובה?

כמה שעות של השקעה בתכנון השנה הקרובה, יכולות להשפיע דרמטית על התוצאות העסקיות של העסק שלך.

על מה כדאי לשים דגש בשביל להכין תוכנית עבודה אופרטיבית שתוביל להצלחה?

1. יש לבצע הערכה לגבי האתגרים שעומדים בפניהם בשנה הקרובה

2. לעשות סדר עדיפויות לגבי כל הפעולות שתכננת לנקוט

3. פרקו את היעדים שלכם ליעדים חודשיים/רבעוניים כדי שתוכלו לעקוב אחריהם

4. אם יש לכם עובדים - הציגו בפניהם את היעדים שלהם ואת הלו"ז לביצוע משימות

5. יש להעריך את הסיכונים שיכולים להפריע לך במימוש היעדים ולתכנן איך להתמודד אתם.

 

על מנת שהתוכנית שלך לא תישאר על הדף בלבד, הכינו לוח משימות ויעדים עם לו"ז ותוצאות מבוקשות שאפשר למדוד. למשל במקום לכתוב: "היעד הוא להעלות מכירות ב 20% עד סוף השנה", יש לפרק את ניעד למשימות של: 1. הכנת לוח יעדי מכירות חודשי 2. רישום של כל ליד וכל פניה מלקוח כדי למקסם את היכולת להפוך ליד למכירה. 3. להכשיר, עד חודש מרץ, איש מכירות חדש.

 

גם אם עוד חשבתם על שנת 2020 עד עכשיו, עדיין לא מאוחר ואפשר להתארגן נכון לשנה הקרובה.

מאמרים נוספים בנושאי תכנון עסקי ניתן למצוא למצוא באתר החדש שלי בעמוד מאגר ידע.

 

וכמובן שאני עומדת לרשותכם בכל שאלה או אתגר עסקי שאתם צריכים להתמודד אתו. עמוד שאלות מקצועיות  עומד לרשותכם ובחינם!

נשר ניהול כספים. ייעוץ עסקי וליווי פיננסי

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
נייד 054-4999773