Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page

?

איך קובעים יעדים ריאליים לעסק?

 

זאת שאלת מפתח להצלחה של עסק. החשיבות נובעת מכך שכל עסק חייב יעדים, כדי שיוכל לתכנן איך לעמוד בהם וכדי שיהיה לו ממדים לבדוק הצלחה. כדי לקבוע יעדים לעסק כדאי לפרק את היעדים לחודשים ומחלקות/מוצרים ואז יש לבחון מספר פרמטרים: ביצועי העבר, היקף הקהל הפוטנציאלי שניתן להגיע אליו או להיחשף אליו, מה יחס ההמרה בין חשיפה למכירה, השפעת עונות השנה, חגים וחופשות, פעילות של מתחרים ועוד. ברגע שיש את כל הפרמטרים הרלוונטיים ניתן לאמוד את היעדים, לבדוק את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם ולבנות תוכנית עבודה שיווקית עבורם. אשמח כמובן לעמוד לרשותך בהגדרת היעדים המתאימים לעסק שלך.

bottom of page