כלים ניהוליים

 

כדי לתלות מדף צריך פטיש ומסמר. כדי לתקן צנרת צריך מפתח שוודי וכדי להבריג – צריך מברג.

ואילו כלי עבודה צריך כדי לנהל עסק?

תכירו את ארגז הכלים הניהוליים שלנו. כל מה שאתם צריכים כדי לנהל, לתכנן, לתקן ו-להצליח.

 

אז מה יש בארגז הכלים שלנו?

 

תזרים מזומנים

כל השיטות והכלים לניהול תזרים מזומנים שוטף של העסק.

היכולת לבנות תחזית תזרים מזומנים לטווח הקצר ולבצע מעקב שוטף תבטיח לכם קבלת החלטות נכונות, היערכות (בזמן!) לקראת מימון נדרש ובעיקר – הרבה יותר זמן פנוי להתעסק במה שבאמת חשוב לכם...

 

תקציב

אחד הכלים החשובים והבסיסיים ביותר בארגז שלנו, ושלכם. התקציב.

יחד, נבנה תכנית עבודה שנתית, הכוללת יעדים שנתיים, בדיקתם ותכנית עבודה למימושה.

 

בקרה תקציבית

ממש כמו שמתחזקים את הבית או הרכב באופן שוטף ככה גם בעסק שלכם. באמצעות ליווי ומסירת כלים לבקרה תקציבית תוכלו לבצע "תחזוקה שוטפת" לביצועי העסק אל מול המטרות והתקציב שהוכן ולקבל החלטות נכונות בזמן. ולא כשמשהו כבר התקלקל...

 

ניהול מלאי ורכש

אז כמה להזמין??? אחת השאלות הנפוצות עבור עסקים המתמודדים עם הזמנת מלאי וסחורה. גם לזה – יש לנו כלים בארגז! שיטות נהלים וניהול נכון של מלאי נדרש המותאם ליכולת האחסון והצרכים של העסק על מנת לייעל את מערך ההזמנות.

 

תכנית עסקית

יש את אלו שמעדיפים להזמין שיפוצניק הביתה, ויש את אלו שמעדיפים את שיטת "עשה זאת בעצמך". אנחנו נשמח לספק לכם פורמט מפורט להכנת תכנית עסקית שתאפשר לכם – לעשות את זה בעצמכם. אנחנו לא נבוא בסרבל אדום, אבל אנחנו מבטיחים לכם שתצליחו!

נשר ניהול כספים. ייעוץ עסקי וליווי פיננסי

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
נייד 054-4999773